מכירה קרקע לבנייה, Ponta Do Ouro, Maputo, מוזמביק, Ponta Do Ouro

מכירה - Cod. 38335

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 145 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 145

"קומפלקס היוקרתי היחיד הממוקם על החוף הראשי של פונטה דו אורו '

ממוקם ישירות על החוף הראשוני וטהור של פונטה ד 'אורו בדרום מוזמביק מר e סול קומפלקס הוא חופשה upmarket מגורים קונדומיניון קייטרינג הנדל"ן עבור תיירים ותושבים כאחד. מים צלולים צלולים בעדינות בקו החוף בעוד דולפינים באף בקבוק להשתכשך בגלישה על קצהו של המפרץ מוגן באופן טבעי. הקומפלקס שוכן ביער עבות של דיונה עסיסי, עם נופים המשתרעים ללא הרף לאורך קו החוף ומעל האוקיינוס השקט הטרופי.

הקומפלקס מורכב מווילות עץ מפוארות גדולות ומצוידות היטב, הפונות אל החוף עם מתקנים שונים, החל בקייטרינג עצמי, חדרי רחצה צמודים אל החופים המקיפים של השמש המקיפים, בריכות שחייה ומוצרי יוקרה בכל יחידה. הקומפלקס כולל נושא חוף יוקרתי תוך שמירה על רמה גבוהה של שירות ותחזוקה ממחמאת הצוות המקומית והיעילה. בנוסף החג לינה השכרות מר e סול קומפלקס מציע משקיעים פוטנציאליים את ההזדמנות לרכוש פריים נדל"ן הממוקם באחד ההתפתחויות המבינה ביותר והקימה ביותר באזור.

ממוקם רק 1 שעה מ Maputo, 6 שעות מ יוהנסבורג ו 4 שעות מ דרבן Mar e סול תיירות ופיתוח דירות מציעה לאורחים וגם ספקולנטים כאחד הזדמנות נהדרת לשני נהנים נופים מרהיבים מרגיעה להשקיע לתוך מיזם יציב לטווח ארוך המציע החזרים מרשימים והכנסה פסיבית באמצעות השכרות, אם יש צורך בכך. אישורי הבנק המרכזי והמילואים בתוספת זכויות מלאות מעניקים למשקיעים יציבות מתמדת ותשואה מובטחת על חוזים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB